Termeni și condiții
Prezenții Termeni și Condiții de utilizare a magazinului online www.vivispa.md sunt aplicabile comenzilor pentru achiziționarea produselor/serviciilor oferite de compania S.C. VIVIAUTO S.R.L. prin intermediul site-ului. Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, vă recomandăm familiarizarea cu atenție a Termenilor și Condiții- lor prezentate. Ne rezervăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi, fără o notificare prealabilă.
CAPITOLUL 1
REGULI GENERALE
-
1. Prezentul regulament stabilește desfășurarea normală a activităților și serviciilor oferite vizitatorilor centrului Vivi SPA, pentru ocrotirea sănătății lor, respectarea ordinii, păstrarea curățeniei și buna funcționare a echipamentelor.
-
2. Accesul în Spa cu animale de companie și utilizarea zațului de cafea, crupelor sau alte produse cosmetice/chimice în zona Spa sunt strict interzise.
-
3. Plata serviciilor se efectuează la recepția centrului Spa, prin transfer bancar sau online pe site-ul oficial vivispa.md.
-
4. Orice deteriorare a echipamentelor sau bunurilor centrului Spa va fi reparată pe cheltuiala persoanei vinovate.
-
5. Utilizarea echipamentelor din incinta Spa este permisă doar sub supravegherea personalului angajat.
-
6. Vizitatorii sunt responsabili pentru securitatea bunurilor lor personale. Administrația nu își asumă responsabilitatea pentru pierderi sau furturi.
-
7. Accesul în aqua zona cu copiii sub 14 ani este interzis. Copiii de la 14 ani pot frecventa aqua zona doar dacă sunt însoțiți de un adult.
-
8. Introducerea băuturilor și alimentelor în incinta centrului Spa este interzisă, cu excepția celor oferite de Vivi Spa.
-
9. Fumatul și comportamentul indecent în centrul Spa sunt strict interzise și se sancționează.
-
10. Este recomandat un examen medical înainte de începerea frecventării centrului Spa, iar administrația nu își asumă răspunderea pentru înrăutățirea stării de sănătate a clienților.
-
11. Orice rezervare pentru proceduri specifice trebuie discutată în prealabil cu personalul, care poate refuza clienții cu anumite afecțiuni.
-
12. Adâncimea bazinului este de 1,55m. Vizitatorii sunt rugați să nu intre în bazin dacă adâncimea apei reprezintă un pericol pentru ei.
-
13. Săriturile în piscină sau jacuzzi și introducerea de obiecte gonflabile sunt strict interzise.
-
14. Vizitatorii își asumă răspunderea pentru încălcarea ordinii publice în incinta centrului. Este interzisă introducerea armelor de orice fel.
-
15. Vivi Spa & Beauty funcționează conform unui program afișat la intrare și pe site-ul oficial vivispa.md. Plata se poate efectua cash sau prin card bancar.
Este interzis accesul în incinta centrului Spa:
-
Persoanelor sub influența alcoolului sau a drogurilor;
-
Persoanelor cu aspect respingător sau cu haine murdare;
-
Persoanelor cu boli infecțioase;
-
Persoanelor care nu dețin îmbrăcăminte și încălțăminte corespunzătoare (costum de baie, șlapi);
-
Este interzisă filmarea și fotografierea fără a conveni cu administrația centrului Spa;
-
Este interzisă filmarea sau fotografierea persoanelor aflate în incinta centrului Spa fără acordul acestora;
-
Persoanelor care aduc mâncare, băuturi alcoolice (la necesitate cereți acordul Administrației pentru a aduce un platou cu fructe, nuci, spumant).
Clienții vor fi invitați să părăsească incinta centrului Spa în situația în care se constată:
-
Nerespectarea prezentului regulament;
-
Folosirea unui limbaj obscen, necuviincios, gesturi indecente, violente, cât și un comportament care să prejudicieze buna imagine a centrului Spa;
-
Nerespectarea filtrului de igienă de la bazin (sensul de acces în ordinea intrare - vestiare – duș – bazin) de către clienți;
-
Nerespectarea în mod repetat a indicațiilor personalului;
-
Săvârșirea unor fapte ce pot fi asimilate unor infracțiuni;
-
Consumul de droguri, substanțe interzise;
-
Nerespectarea unei conduite decente cu partenerul/a la piscină sau jacuzzi, practicarea nudismului sau a ținutei "topless” în cazul femeilor;
-
Turnarea pe pietrele din saună de substanțe urât mirositoare, cât și nerespectarea dorinței celorlalți clienți de a nu turna vreo soluție pe pietre. Cereți acordul celorlalți clienți din saună când doriți să vaporizați soluții în saună și respectați dorințele acestora;
-
Folosirea în alt scop al saunelor decât cel pentru care sunt recomandate (ex: vaporizarea de lichide crescând exagerat umiditatea sau efectuarea de activități de igienă în sauna umedă – ras, epilat, scrub, masaj, etc);
-
Nerespectarea regulilor în ceea ce privește săriturile în bazin sau Jacuzzi;
-
Nerespectarea regulilor cu privire la introducerea obiectelor gonflabile în piscină sau Jacuzzi.
Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat de pe proprietatea noastră clienții indezirabili și de a anunța organele abilitate în cazul unor dispute care nu pot fi soluționate amiabil între personalul nostru și client.
Nu deschideți geamurile și ușile dacă funcționează sistemul de climatizare.
Nu interveniți asupra niciunui echipament din incinta centrului Spa. Vă rugăm să vă adresați personalului angajat în cazul în care doriți modificarea parametrilor sau observați defecțiuni ale echipamentelor.
Accesul în centrul Spa se face cu programare prealabilă, în limita locurilor disponibile.
În anumite perioade accesul și programul centrului Spa pot suferi modificări. Vă rugăm să solicitați recepției informații cu privire la acest aspect înainte de a face programarea.
CAPITOLUL 2
CERTIFICATELE CADOU ACHIZIȚIONATE LA VIVI SPA
-
Certificatul cadou este perceput drept arvună achitată pentru serviciile care vor fi prestate ulterior.
-
Vivi Spa dispune de 2 tipuri de certificate: nominal și cu proceduri.
-
Certificatele cadou nominale au un termen de valabilitate de 6 luni și cele cu proceduri au un termen de valabilitate de 3 luni din ziua achiziționării, iar după expirare acestea nu mai sunt valide. Prelungirea valabilității pentru 1 luna costă 10% din valoarea certificatului.
-
Beneficiarul certificatului este responsabil de respectarea și programarea la proceduri în termen.
-
Deținătorii certificatelor nominale, pot solicita orice proceduri disponibile la Vivi Spa ce se încadrează în suma din certificate ori în cazul în care solicită proceduri ce depășesc suma din certificat, să achite diferența.
-
Deținătorii certificatelor cu proceduri nu au dreptul să schimbe procedurile indicate în certificat.
-
Beneficiarul certificatului cadou, poate solicita contravaloarea acestuia doar în cazul în care serviciul indicat în certificat nu poate fi executat de centrul Spa.
-
Programările la proceduri se fac prealabil.
-
În cazul anulării programării cu mai puțin de 24 ore înainte, din valoarea certificatului se rețin 30%. La a doua anulare 50%.
-
Certificatele nu sunt valabile în cazul promoțiilor și ofertelor.
CAPITOLUL 3
TERMENI ȘI CONDIȚII
-
La efectuarea programării online, se va achita arvuna în mărime de 100% din prețul procedurii.
-
În cazul anulării procedurii cu mai puțin de 24 de ore înainte de programare, arvuna nu va fi returnată Beneficiarului.
-
În cazul anulării cu 24 de ore înainte de programare sau mai mult, arvuna achitată va rămâne în contul Prestatorului, fiind plasat pe depozitul Beneficiarului, pe care îl va putea folosi ulterior pentru achitarea procedurilor SPA. Din suma inițială se va reține 10% la fiecare anulare.
-
La plasarea comenzii, Beneficiarul trebuie să specifice următoarele informații: numele, prenumele și numărul de telefon corect.
-
La achiziționarea online a certificatelor cadou, achitarea se va face integral. Achitarea fiind considerată drept arvuna. Ulterior, Beneficiarul va primi un certificat electronic pe adresa de email indicată la plasarea comenzii.
-
Serviciul de livrare a certificatelor fizice nu este disponibil. Acestea pot fi ridicate doar la salonul Vivi SPA.
-
Condițiile, prețurile, nomenclatorul de proceduri poate fi modificat unilateral de către Prestator.
-
Comisioanele percepute pentru tranzacția de achitare electronică sunt suportate de către Beneficiar.
Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta clientela.
*Încercăm în permanență să ne îmbunătățim serviciile și să oferim clienților servicii de înaltă calitate. În cazul în care apar sugestii, reclamații sau nemulțumiri la adresa serviciilor oferite sau la adresa personalului vă rugăm să completați un formular în registrul de “sugestii și reclamații”.